Despre noi - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Nu stiti ce cautati?

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

Despre noi

Stimati Clienti,
 

OFFICE MAX se adreseaza persoanelor juridice, consumatoare de echipamente IT, printing, papetarie, accesorii IT si birotica generala.

Avem o bogata experienta in:

  • ofertarea in sisteme de achizitie diferite (licitatii cu strigare, licitatii online, licitatii deschise prin depunere de documente, selectii de oferte, negociere competitive, negociere cu o singura sursa, licitatie restransa, licitatii pe intranet, acorduri cadru).
  • Intocmirea de documentatii pentru licitatie/ negociere/ selectie de oferte
  • lucru pe buget/ catalog electronic/ implementare preturi agreate global sau preturi speciale contractuale
  • facturi electronice
  • implementarea de calatoage electronice in diverse sisteme de procurement

Adaptam oferta si conditiile de livrare cerintelor clientilor.

Livram atat pe comenzi centralizate intr-o locatie de destinatie curenta (depozit, HQ, centrala achizitii) cat si pe comenzi emise la nivel de locatie, department/ locatie, persoana/ department/ locatie, atat in Bucuresti (delegati proprii) cat si in teritoriu (delegati sau curieri).
 

Suntem familiari cu sisteme de purchasing de tip iProcurement (Oracle) sau SAP; asiguram trasabilitatea comunicarilor cu clientul si redundanta astfel incat procesul de ofertare/ comanda/ livrare/ facturare sa nu sufere din cauza concediilor, caderilor de tensiune, internet, indisponibilitatii fizice a unei persoane sau alte cauze care tin de noi in calitate de furnizor.
 

Intelegem cerinte de tip:
- mentionare numar si data comenzii pe factura/ aviz
- livrare in locatie distincta de locatia de facturare sau avizare efectuare livrare
- raportare

Actionam pe piata din 1998, astfel incat, prin prestatia si coerenta conduitei noastre ne-am asigurat de suportul maxim disponibil pentru Romania din partea reprezentantilor vendorilor de prestigiu (HP, Lexmark, Epson, Xerox, Canon, Brother, Acer….).
 

Oferim intreaga gama de servicii disponibile pentru clientii corporate, incepand cu:
- asigurarea protectiei de pret,
- rabaturi speciale,
- implementare de World Wide Agreements,
- oferirea de preturi corporate (cotatii speciale pentru un contract cu cantitati si durata estimate peste o anumita valoare),
- asigurarea de conditii de livrare la orice destinatie din Romania intr-o maniera profesionista si predictibila
- contracte de Pay per print/ Pay per use (in toate sistemele implementabile la client)
- contracte combo de achizitie echipamente si/sau extensii de garantii cu plata in rate lunare si livrare consumabile pe baza de abonament plecand de la estimare consum functie de baza instalata sau/si echipamentele nou achizitionate
 

Asiguram suport pentru un sortiment extrem de extins de produse de tip business (vindem atat echipamente IT de zeci de mii de euro / buc cat si agrafe de birou) cu concentrare pe articole si echipamente tipice mediului de business.
 

Asiguram un sortiment coerent construit de produse complementare activitatii curente corporate (exemplu genti laptop / office Targus, mousi, tastaturi, presentere, casti… Logitech, UPS-uri APC…). Putem stabili de comun acord un catalog de produse cu preturi fixe si conditii generale de comenzi online pentru articolele din aceasta gama sau gama extinsa (grile de preturi, discounturi pe tipuri de produse, volume...)
 

Suntem certificati ISO 9001/2008 si ISO 14001/2004 si detinem autorizatie de mediu inchizand astfel circuitul colectari pentru clienti.
Intelegem si respectam cerintele de mediu promovand la randul nostru o conduita responsabila si reciclarea materialelor.
 

Intelegem insa totodata, diferenta dintre un cartus nou si unul reumplut (diferenta intre un cauciuc uzat si unul nou) precum si cerinte de livrare din stoc si garantie fara stres pentru client.
 

Recomandam extinderea perioadei de garantie la echipamentele de uz comun (exp. imprimante sau multifunctionale de volum, laptopuri, sisteme, monitoare) cu asigurarea garantiei on site, prin achizitionarea pachetelor de service disponibile.

 

Gestionam pentru client situatia garantiilor si a stocului minim astfel incat sa nu exista disfunctii care sa impedimenteze activitatea curenta a clientului.
 

Oferim suport de specialitate (personal certificat continuu) pentru achizitionarea echipamentelor IT ideale pentru fiecare necesitate a clientilor nostrii.


In speranta ca veti gasi parteneriatul cu OFFICE MAX mutual avantajos!
 

Echipa OFFICE MAX

 

  • CIF/CUI: RO 10839469
  • Sediu fiscal: Str. Siret nr. 95, Sector 1, Bucuresti, 012152
  • Registrul Comertului: J40/7425/1998
  • Sediu social: Bd. Ion Mihalache 70-84, Sector 1, Bucuresti, 011196
  • Capital Social: 300 lei
  • Conturi Bancare:
    • RON: RO14 RNCB 0072 1303 5331 0001, BCR Suc. Sector 1
    • RON: RO82 TREZ 7005 069X XX00 2472, Trezorerie Municipiul Bucuresti
    • EUR: RO84 RNCB 0072 1303 5331 0002, BCR Suc. Sector 1 (Pt firme nerezidente; swift RNCBROBU)
Contul meu
Certificări
    HP Partner First Gold
    Jabra Logo
    Xerox Authorized Reseller
    Fellowes products
    Epson Reseller
    Canon Reseller
    Brother Reseller
    OKI Partner
Copyright © 2007-2017 OFFICE MAX SRL