Cautare globala
Grupe (expandabil)
· Consumabile ink, toner, riboane
· Periferice IT si printing · Oferte MPS · Ergonomie Birou · Instrumente de scris si accesorii · Accesorii birou, birotica generala · Organizare documente · Articole din hartie · Articole prezentare · Videoproiectoare, LFD · Sisteme Videoconferinta · Notebook, accesorii IT, smartphone · Calculatoare si accesorii PC · Telefonie · Baterii, Casete, CD/DVD · Articole scolare Curs BNR 26-02-2021
|
↑↓ Coş cumpărături (Gol)
Despre noiStimati Clienti, OFFICE MAX se adreseaza persoanelor juridice, consumatoare de echipamente IT, printing, papetarie, accesorii IT si birotica generala. Avem o bogata experienta in:
Adaptam oferta si conditiile de livrare cerintelor clientilor. Livram atat pe comenzi centralizate intr-o locatie de destinatie curenta (depozit, HQ, centrala achizitii) cat si pe comenzi emise la nivel de locatie, department/ locatie, persoana/ department/ locatie, atat in Bucuresti (delegati proprii) cat si in teritoriu (delegati sau curieri). Suntem familiari cu sisteme de purchasing de tip iProcurement (Oracle), SAP, Taulia sau Coupa; asiguram trasabilitatea comunicarilor cu clientul si redundanta astfel incat procesul de ofertare/ comanda/ livrare/ facturare sa nu sufere din cauza concediilor, caderilor de tensiune, internet, indisponibilitatii fizice a unei persoane sau alte cauze care tin de noi in calitate de furnizor. Intelegem cerinte de tip: Actionam pe piata din 1998, astfel incat, prin prestatia si coerenta conduitei noastre ne-am asigurat de suportul maxim disponibil pentru Romania din partea reprezentantilor vendorilor de prestigiu (HP, Xerox, Jabra, Epson, Canon, Brother, Fellowes, Logitech, Lenovo, Dell….). Oferim intreaga gama de servicii disponibile pentru clientii corporate, incepand cu: Asiguram suport pentru un sortiment extrem de extins de produse de tip business (vindem atat echipamente IT de zeci de mii de euro / buc cat si agrafe de birou) cu concentrare pe articole si echipamente tipice mediului de business. Asiguram un sortiment coerent construit de produse complementare activitatii curente corporate (exemplu genti laptop / office Targus, mousi, tastaturi, presentere, casti… Logitech, UPS-uri APC…). Putem stabili de comun acord un catalog de produse cu preturi fixe si conditii generale de comenzi online pentru articolele din aceasta gama sau gama extinsa (grile de preturi, discounturi pe tipuri de produse, volume...) Suntem certificati ISO 9001:2015 si ISO 14001:2015 si detinem autorizatie de mediu inchizand astfel circuitul colectari pentru clienti. Intelegem insa totodata, diferenta dintre un cartus nou si unul reumplut (diferenta intre un cauciuc uzat si unul nou) precum si cerinte de livrare din stoc si garantie fara stres pentru client. Recomandam extinderea perioadei de garantie la echipamentele de uz comun (exp. imprimante sau multifunctionale de volum, laptopuri, sisteme, monitoare) cu asigurarea garantiei on site, prin achizitionarea pachetelor de service disponibile.
Gestionam pentru client situatia garantiilor si a stocului minim astfel incat sa nu exista disfunctii care sa impedimenteze activitatea curenta a clientului. Oferim suport de specialitate (personal certificat continuu) pentru achizitionarea echipamentelor IT ideale pentru fiecare necesitate a clientilor nostrii.
Echipa OFFICE MAX
|
Contul meu
Olin Rough Cream A4 200g/mp, carton ivo...
![]() Pret lichidare: 11.00 RON Textmarker virf tesit 1-4mm, verde fluo... ![]() Pret lichidare: 0.31 RON |
|
Copyright © 2007-2021 OFFICE MAX SRL |