Modalități de plată - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Gama completa pentru birou si call center

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

Modalități de plată

In cazul persoanelor fizice:

Plata se poate face in avans, pe baza confirmarii de comanda/ stoc, respectiv la livrare ramburs (exceptie comenzi speciale)

Pentru plata ramburs se percepe o taxa de 8.5 lei net (fara TVA) pe factura de marfa.

 

Pentru persoane juridice:

Magazinul virtual OFFICE MAX este structurat avand in vedere o cat mai buna gestionare a clientilor sai companii. Prin logare pe contul companiei va pastrati termenul de plata, conditiile de livrare, preturile, discounturile si grilele negociate cu OFFICE MAX indiferent daca account managerul dvs. curent este sau nu disponibil, indiferent de ora si zi.

In functie de istoricul achizitiilor pe canal OFFICE MAX plata se poate face:

- in avans (prima comanda)

- la livrare (a doua comanda, exceptie comenzi speciale)

- la termen: 7 zile (incepand cu a 3-a comanda, volum achizitii anterior minim pe canal OFFICE MAX 3.000 de lei)

- la termen negociat / OP sau CEC, dupa caz, functie de volumul achizitiilor estimat pe o perioada de 12 luni. Pentru plata la termen apelati la sales@officemax.ro

- plata ramburs

Pentru plata ramburs se percepe o taxa de 8.5 lei net (fara TVA) pe factura de marfa.

 

Pentru contracte de achizitie publica: OFFICE MAX pune la dispozitia clientilor bugetari contul de trezorerie

RO82 TREZ 7005 069X XX00 2472 deschis la Trezoreria Municipiul Bucuresti

Contul meu
Certificări
    HP Partner First Gold
    Jabra Logo
    Xerox Authorized Reseller
    Fellowes products
    Epson Reseller
    Canon Reseller
    Brother Reseller
    OKI Partner
Copyright © 2007-2017 OFFICE MAX SRL