Modalități de plată - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Jabra Engage

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

Modalități de plată

Magazinul virtual OFFICE MAX este structurat avand in vedere o cat mai buna gestionare a clientilor sai companii. Prin logare pe contul companiei accesati termenul de plata, conditiile de livrare, preturile, discounturile si grilele negociate cu OFFICE MAX indiferent daca account managerul dvs. curent este sau nu disponibil, indiferent de ora si zi.

In functie de istoricul achizitiilor pe canal OFFICE MAX plata se poate face:

- in avans (prima comanda)

- la livrare (a doua comanda, exceptie comenzi speciale)

- la termen: 7 zile (incepand cu a 3-a comanda, volum achizitii anterior minim pe canal OFFICE MAX 3.000 de lei)

- la termen negociat / OP sau CEC, dupa caz, functie de volumul achizitiilor estimat pe o perioada de 12 luni. Pentru plata la termen apelati la sales@officemax.ro

- plata card, in avans, prin emitere link de plata MobilPay

Pentru contracte de achizitie publica: OFFICE MAX pune la dispozitia clientilor bugetari contul de trezorerie

RO82 TREZ 7005 069X XX00 2472 deschis la Trezoreria Municipiul Bucuresti

 

ATENTIE!

In lipsa unui alt contract de achizitie/ vanzare-cumparare, factura tine loc de contract.

In cazul in care nu este altfel specificat intr-un contract distinct, pentru valoarea facturata se vor percepe penalitati de 0.5% pentru fiecare zi de intarziere de plata de la termenul inscris pe factura.

Pentru intarzieri de peste 2 zile se vor recalcula preturile in raport cu cursul BNR de la data platii efective in situatii de curs defavorabil furnizor.

 

Copyright © 2007-2020 OFFICE MAX SRL