OFFICE MAX STATEMENT - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Gama completa pentru birou si call center

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

OFFICE MAX STATEMENT

 

“Make sense” for business
 
Acum, la peste un an de la “intrarea” Romaniei in criza, reiteram cateva informatii care credem ca sunt necesare pentru o decizie de business inteligenta.
 
OFFICE MAX este infiintata in 1998, asociatii avand experienta de lucru in achizitii in societati multinationale.
Suntem adeptii idei de “make sense”.
 
Ce intelegem noi prin “make sense”? Ce facem noi trebuie sa “make sense for business”.
 
Nu va propunem decat acele produse care, din punctul nostru de vedere, “make sense for business”.
 
Nu are rost sa cumperi produse de un nivel calitativ scazut, chiar daca par sa aduca o reducere initiala a costurilor. Pretul initial nu reprezinta tot costul de utilizare pentru companie.
 
Si ca sa fie mai limpede dam cateva exemple aproape de intelegerea tuturor:
 
  1. Nu are rost sa oferim cele mai ieftine pixuri de pe piata, pentru ca de cele mai multe ori inseamna si o calitate scazuta. Calitate scazuta la un pix inseamna ca:
a.      poate sa curga pasta;
b.      scrie intrerupt;
c.      nu scrie la fel de mult ca un produs de calitate;
d.      in anumite situatii (cum ar fi temperature scazuta) nu mai scrie de loc
 
Par lucruri marunte, dar nu este chiar asa pentru utilizator. De aceea recomandam produse care “make sense” sa le utilizati.
 
  1. Nu are rost sa dam cei mai ieftini mice (mouse-i) de pe piata. Un mouse calitativ costa 9.5 Euro, comparativ cu un mouse ieftin care costa 1.5 Euro. Intrebarea care se naste: este mouse-ul Logitech de 6.33 de ori mai bun dacat celalalt? Nu neaparat, dar daca luam in calcul si timpii morti ai angajatilor (scaderea initiala a productivitatii, timpul de inlocuire, etc), atunci calculele se schimba simtitor, nu este asa?
 
  1. Nu are rost sa va vindem consumabile reumplute sau remanufacturate, ci doar ORIGINALE. Desi aparent este mai scump un cosumabil original, daca luam in calcul si:
    1. calitatea scazuta a imprimarilor (si dorim sa arate bine documentele care poarta sigla societatii, nu-i asa?)
    2. resursele pierdute (toner, curent, hartie, timpul pierdut de cel ce incearca sa tipareasca cat si timpul persoanei de la IT sau suport) pentru retiparirea unor pagini, care trebuie sa arate bine
    3. numarul de pagini UTILE ce se pot tipari cu un cartus remanufacturat/ reumplut este in general mai mic decat numarul de pagini tiparite cu un cartus original
    4. potentiala pierdere de garantie in eventualitatea deteriorarii ehipamentului din cauza consumabilelor ne-originale
    5. potentiala pierdere de business pentru nelivrarea la timp a unor documente
    6. potentiala pierdere de customer good-will
    7. atunci diferenta de pret devine mai mica, daca nu cumva dispare
 
  1. Cea mai ieftina imprimanta este adesea prea “scumpa” pentru Dvs (detalii pe urmatoarea pagina).
 
De aceea avem un portofoliu de produse care sunt in concordanta cu principiul nostru “make sense for business”, produse care sunt “de incredere” (dependable), de calitate buna, nu neaparat scumpe, ci sunt de fapt “value for money”. Daca incercam sa facem o analogie, nu dorim sa va dam Mercedes-uri sau BMW-uri la toti angajatii, ci mai degraba un VW Golf.
 
De aceea va propunem sa va facem o prezentare in care sa va aratam cum costurile pot scadea chiar daca initial produsele nu sunt cele mai ieftine de pe piata.
 
Va propunem un calcul simplificat despre costul unei imprimante, pe o perioada de 36 luni.
Am ales cateva imprimante HP, ce se preteaza la business, cu duplex si retea.
Preturile folosite in calcul sunt preturile de lista end-user propuse de HP, valabile pentru luna iulie 2010.
Cifrele pe fond verde din ultimul tabel reprezinta costul cel mai mic de imprimare.
Rezultatele vorbesc de la sine, dar putem sintetiza asa: “Cea mai ieftina imprimanta nu este neaparat imprimanta care costa initial cel mai putin, ci depinde de mai multi factori”.
 
Imprimanta
Pret hardware (€, fara TVA)
202
331
700
1308
Toner inclus la livrare (pag) / Se scade din pretul echipamentului
1000
2300
6000
10000
Pret HW - toner inclus (€, fara TVA)
161.06
267.56
574.39
1,155.90
Volum pagini recomandat min
250
750
1,500
3,000
Volum pagini recomandat max
2,000
3,000
5,000
15,000
Cartus (capacitate mare)
Pret cartus (€, fara TVA)
85.97
179.29
251.22
608.39
Capacitate cartus (pagini)
2,100
6,500
12,000
40,000
Kit de mentenanta (PN)
na
na
na
Lista la 1000 pag kit mentenanta (€, fara TVA)
 
 
 
1.48
Cost 1000 pagini (€, fara TVA)
40.94
27.58
20.94
15.21
Costul lunar de tiparire (bazat pe costul per 1000 pagini)
 
 
Nr. de pagini tiparite
Cost lunar toner
250
10
7
5
4
500
20
14
10
8
1,000
41
28
21
15
2,000
82
55
42
30
3,000
123
83
63
46
5,000
205
138
105
76
10,000
 
276
209
152
12,000
 
331
251
183
15,000
 
414
314
228
Costul de tiparire pe 36 luni
 
 
 
 
Nr. de pagini tiparite
Cost toner pe 36 luni
250
368
248
188
137
500
737
496
377
274
1,000
1,474
993
754
548
2,000
2,948
1,986
1,507
1,095
3,000
4,421
2,979
2,261
1,643
5,000
7,369
4,965
3,768
2,738
10,000
 
9,930
7,537
5,675
12,000
 
11,916
9,044
6,876
15,000
 
14,895
11,305
8,678
Cost total 36 luni (Imprimanta + toner)
 
 
 
Nr. de pagini tiparite
Cost total la 36 luni
250
530
516
763
1,293
500
898
764
951
1,430
1,000
1,635
1,261
1,328
1,703
2,000
3,109
2,254
2,082
2,251
3,000
4,582
3,247
2,835
2,799
5,000
7,530
5,233
4,343
3,894
10,000
 
10,197
8,111
6,831
12,000
 
12,183
9,618
8,032
15,000
 
15,162
11,879
9,834
 
 
 
De aceea, noi nu o sa incercam sa va vindem un echipament anume, de la o anumita marca, ci vom propune acel echipament care este cel mai potrivit pentru dvs.
 
In alta ordine de idei
·        putem face facturi consolidate (lunare)
·        putem livra unde doriti
·        putem factura pe centru de cost, per locatie
·        aveti o cerinta anume? Probabil ca este posibila cu noi
-        ex. Coduri UNSPSC
-        ex. Cod de bare pe factura, cu informatiile care le doriti dvs
-        ex. Rapoarte detaliate de vanzari (produse, marci, you-name-it-we-probably-have-it)
-        in momentul in care aveti un pret “negociat” il vedeti si pe interfata web, cand sunteti logati
 
Pentru detalii, oferte personalizate sau prezentari va invitam sa apelati cu incredere la noi!
 
Cu stima,
Echipa OFFICE MAX
Copyright © 2007-2017 OFFICE MAX SRL