Garanţie şi Service - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Nu stiti ce cautati?

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

Garanţie şi Service

Service-ul si garantia produselor
 
Produsele cumparate folosindu-va de informatiile afisate pe acest site au garantia oferita fiecarui produs in parte, specificata in descriere, oferta sau factura, dupa caz.
Fiecare produs care beneficiaza de garantie, va fi insotit de certificat de garantie, in cazul conditiile de service nu sunt cele uzuale din certificatul standard de garantie pe care-l puteti downloada AICI, sau seria si termenul de garantie vor fii specificate pe factura.
Declaratia de conformitate este downloadabila printr-un simplu click AICI.
Pentru comenzile web care nu se deservesc din stocul continuu, standard de produse nu se accepta retur in cazul in care acesta nu este motivat de neconformitatea produsului.
 
Conditii de service neuzuale inseamna: service-ul este asigurat de o alta entitate, agreata de producator. In acest caz conditiile de service si garantie precum si datele de contact sunt specificate in certificatul tip pe care il primiti o data cu echipamentul (exemplu telefoane mobile, UPS-uri APC).
 
Predarea produselor in service se face la adresa Str. Siret 95, Bucuresti 1, tel/fax 021 5298855.
 
Va sfatuim pentru confortul dvs. sa anuntati intai incidentul de service pe e-mail la service@officemax.ro.
 
Este posibil sa se poata rezolva fara deplasare problema de functionare aparuta (80% din cazuri).
 
Adresa e-mail de contact pentru probleme de garantie: service@officemax.ro
 
Pentru predarea in service a produsului in garantie (exceptie cele insotite de certificate de garantie care indica companii de service distincte de OFFICE MAX) va rugam sa respectati urmatoarele reguli:
 
- va rugam sa specificati factura pe care apare produsul iar in cazul echipamentelor, componentelor, perifericelor, si seria produsului.
- pentru extensii de garantie va rugam sa precizati seria si modelul echipamentului
 

Din experienta, in semn de respect pentru client sugeram:

- la receptia produsului TESTATI-L intensiv; majoritatea cazurilor de defectiuni la echipamente sunt de tipul DOA (dead on arrival) - adica de la livrare

- pe parcursul utilizarii anuntati pe adresa de service@officemax.ro de la bun inceput eventualele neconformitati in utilizare astfel incat defectiunile constatate sa nu se acutizeze, respectiv sa fie remediate inainte sa antreneze stricaciuni mai mari; personalul tehnic OFFICE MAX va va sfatui ce este de facut in fiecare situatie in parte.

- in cazul in care aveti nevoie de sfaturi in utilizare solicitati informatiile pe sales@officemax.ro. Va garantam raspuns educat in maxim 1 zi lucratoare!

Cauze care duc la pierderea garantiei includ dar nu se limiteaza la:
1. Defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor/ materialelor in conditii necorespunzatoare sau in medii cu praf, umezeala, expunerea la radiatii solare excesive sau schimbari de temperatura.
2. Defectiuni datorate socurilor mecanice – carcase lovite sau ciobite, sau scurcircuitarilor electrice: componente electronice integrate de mica putere explodate, procesoare cu urme de supraincalzire sau fisuri drept urmare a instalarii improprii a cooler-ului, cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor componentelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii de cd-rom, lipsa unor piese ale echipamentelor parte integranta a acestora, uzura excesiva, dincolo de recomandarea de utilizare a producatorului…
3. In cazul utilizarii altor consumabile sau piese decat cele recomandate de producator; in cazul contractelor mps in cazul utilizarii altor consumabile decat cele provenite de la OFFICE MAX.
4. Defectiuni provocate de fluctuatii ale tensiunii de alimentare – circuite si componente arse, de lipsa impamantarii la prizele cu care se alimenteaza echipamentele achizitionate, sau de utilizarea unor surse de tensiune necorespunzatoare.
5. Defectiuni cauzate de interventiile si modificarile executate de catre persoane neautorizate de OFFICE MAX SRL
6. Distrugerea sigiliilor de garantie aplicate de catre producator/ furnizor, distrugerea seriilor de fabricatie, precum si desigilarea echipamentelor.
7. OFFICE MAX nu isi asuma nici un fel de raspundere pentru eventualele pierderi de informatii soft ce pot surveni din cauza unor defectiuni hardware drept pentru care recomandam salvarea periodica a datelor pe suport extern
8. Utilizarea de software nelicentiat sau din surse neautorizate este ilegala iar nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a acestora cade exclusiv in raspunderea utilizatorului si nu face obiectul garantiei sistemului.

Garantia se asigura: la sediul din Str. Siret 95, Bucuresti 1
Tel. Service: 021.529.88.55/ E-mail: service@officemax.ro

Echipa OFFICE MAX

Contul meu
Certificări
    HP Partner First Gold
    Jabra Logo
    Xerox Authorized Reseller
    Fellowes products
    Epson Reseller
    Canon Reseller
    Brother Reseller
    OKI Partner
Copyright © 2007-2017 OFFICE MAX SRL