Garanţie şi Service - Catalog Online - Office Max, Bucuresti
Office Max Jabra Engage

 
↑↓ Coş cumpărături (Gol)

Garanţie şi Service

Garanţie şi Service

Service-ul si garantia produselor

Produsele cumparate folosindu-va de informatiile afisate pe acest site si/ sau de la OFFICE MAX SRL RO10839469 sunt insotite standard de garantia specificata in descriere, oferta tehnica/ comerciala, contract sau factura, dupa caz.

Fiecare produs care beneficiaza de garantie comerciala va fi identificat ca atare.

Produsele care detin Serial Number (NO) vor fi inscrise pe factura fiscala cu SN, model, marca, durata garantie, sau, dupa caz, vor fi insotite de certificat de garantie distinct atunci cand aceasta se impune.

Conditii de garantie/ service neuzuale inseamna: perioada de garantie extinsa peste garantia producator, conditii de service diferite de garantia standard producator a produsului, service-ul este asigurat de o alta entitate.

In cazul in care conditiile de garantie/ service nu sunt cele uzual acordate de producator (certificat emis de producator si semnat de OFFICE MAX), prevaleaza oferta tehnica si comerciala acceptata online sau in contractul comercial, functie de canalul de achizitie, fara a fi necesare documente suplimentare facturii.

 

Predarea produselor in service se face la adresa:

Str. Siret 95, Bucuresti 1, tel/fax 021 5298855, L-V orele 9-18

 

Pentru confortul dvs. va rugam sa anuntati intai incidentul de service pe e-mail la service@officemax.ro, folosind formularul disponibil aici.

Nu este necesar certificat de garantie pentru aceasta ci doar identificarea clara a produsului (SN, model, brand; daca nu exista SN atunci nr. facturii de aprovizionare, model si brand), date de contact in vederea rezolvarii incidentului (mail, telefon, persoana de contact client).

Este posibil sa se poata rezolva fara deplasare problema de functionare aparuta (80% din cazuri).

Pentru predarea in service a produsului in garantie (exceptie cele insotite de certificate de garantie producator care indica companii de service distincte de OFFICE MAX) va rugam sa respectati urmatoarele reguli:

- va rugam sa specificati exact factura pe care apare produsul iar in cazul echipamentelor, componentelor, perifericelor, si seria produsului, modelul, marca, persoana de contact, adresa echipamentului.

 

Din experienta, in semn de respect pentru client sugeram:

- imediat dupa receptia produsului TESTATI-L intensiv; majoritatea cazurilor de defectiuni la echipamente sunt de tipul DOA (dead on arrival) - adica din pachet, de la bun inceput

- pe parcursul utilizarii anuntati pe adresa de service@officemax.ro de la bun inceput eventualele neconformitati / probleme in utilizare astfel incat defectiunile constatate sa nu se acutizeze, respectiv sa fie remediate inainte sa antreneze stricaciuni mai mari; personalul tehnic OFFICE MAX va va sfatui ce este de facut in fiecare situatie in parte.

- in cazul in care aveti nevoie de sfaturi in utilizare solicitati informatiile pe sales@officemax.ro. Va garantam raspuns educat in maxim 1 zi lucratoare!

 

Cauze care duc la pierderea garantiei includ dar nu se limiteaza la:
1. Defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor/ materialelor in conditii necorespunzatoare sau in medii cu praf, umezeala, expunerea la radiatii solare excesive sau schimbari de temperatura sau peste media de cicluri recomandata de producator pentru modelul respectiv
2. Defectiuni datorate socurilor mecanice – carcase lovite sau ciobite, sau scurcircuitarilor electrice: componente electronice integrate de mica putere explodate, procesoare cu urme de supraincalzire sau fisuri drept urmare a instalarii improprii a cooler-ului, cu pini lipsa sau indoiti, taieturi ale cablajelor componentelor, cd-uri sparte in interiorul unitatii de cd-rom, lipsa unor piese ale echipamentelor parte integranta a acestora, uzura excesiva, dincolo de recomandarea de utilizare a producatorului
3. In cazul utilizarii altor consumabile sau piese decat cele recomandate de producator; in cazul contractelor mps in cazul utilizarii altor consumabile, piese, interventii decat cele provenite de la OFFICE MAX.
4. Defectiuni provocate de fluctuatii ale tensiunii de alimentare – circuite si componente arse, de lipsa impamantarii la prizele cu care se alimenteaza echipamentele achizitionate, sau de utilizarea unor surse de tensiune necorespunzatoare.
5. Defectiuni cauzate de interventiile si modificarile executate de catre persoane neautorizate de OFFICE MAX SRL
6. Distrugerea sigiliilor de garantie aplicate de catre producator/ furnizor, distrugerea seriilor de fabricatie, precum si desigilarea echipamentelor.
7. OFFICE MAX nu isi asuma nici un fel de raspundere pentru eventualele pierderi de informatii soft ce pot surveni din cauza unor defectiuni hardware drept pentru care recomandam salvarea periodica a datelor pe suport extern
8. Utilizarea de software nelicentiat sau din surse neautorizate este ilegala iar nefunctionarea sau functionarea necorespunzatoare a acestora cade exclusiv in raspunderea utilizatorului si nu face obiectul garantiei sistemului.

Echipa OFFICE MAX

Contul meu
Certificări
    Jabra Logo
    Fellowes products
    Microsoft Surface
    Xerox Authorized Reseller
    Owl Labs
    HP Partner First Gold
    Epson Reseller
    Canon Reseller
    Brother Reseller
    OKI Partner
SAL SAL
Copyright © 2007-2024 OFFICE MAX SRL